top of page

Wyglądała na wyzwoloną singielkę

Nawet lubiła to określenie. Podkreślało jej niezależność, nowoczesność i wolność. Wesoła, rozmowna, zabawna. Wiesz, taka osoba z którą miło się przebywa, a potem z uśmiechem wspomina. Myślę, że Ty też polubiłabyś ją od pierwszych chwil. Przecież każdy z nas lubi pogodnych ludzi, prawda? Nikt nigdy nie miał szans domyślić się jaką skrywa w sobie tajemnicę...

W jesienne popołudnie przy pachnącej jaśminem herbatce zamyśliła się dość mocno. Nie spodziewałam się, że przygotowywała się do tego by powiedzieć mi: „wiesz...ja tak naprawdę strasznie się boję” Potokiem słów opowiedziała mi smutną część swojej historii. Okazało się, że tak naprawdę wcale nie chce być singielką. Marzy o miłości, przytulaniu i świadomości, że jest ktoś kto o niej myśli... Jej tęsknota za bliskością była wielka i głęboka jak ocean, jednak...ten strach w niej ciągle zwyciężał. Wybrała samotne życie i próby udowadniania sobie, że tak jest „lepiej”, ponieważ bała się. Jak mała dziewczynka bała się zranienia. Zdrady. Cierpienia. Związek kojarzył jej się przede wszystkim z bólem, a jednak serce... cichutko wołało. Czy wiesz jak wiele jest takich kobiet? Zamkniętych w swoich myślach i obawach. Niby wesołych, a jednak zdominowanych przez własne lęki. Odciętych od miłości, którą chcą zastąpić nowoczesnością. Wolnych, a jednak zablokowanych na życie i doświadczanie. Ukrywających zmartwienia i problemy w uśmiechu. Ja nie wiem i myślę, że nawet wspólnie tego nie zliczymy. Jednak wiem, że życie jest po to, aby ŻYĆ. Nawet jeśli trudno spojrzeć lękom i blokadom prosto w twarz to...może warto spróbować? Dla ułatwienia przygotowałam cykl warsztatów JESTEM KOBIETĄ, na których pomagam delikatnie poradzić sobie z lękami. Sięgnąć do podświadomość i pamięci ciała, by zmieniać obraz trudnych wspomnień. Dzięki temu być może więcej z nas zacznie ŻYĆ, doświadczać, KOCHAĆ. Szczegóły znajdziesz w zakładce Ustawienia Systemowe/ WARSZTATY. Jeśli podoba Ci się mój pomysł udostępnij proszę ten post. Być może tym gestem pomożesz swojej znajomej lub przyjaciółce, która w sobie też skrywa blokującą tajemnicę. A może ...Ty też chcesz? Zapraszam Cię

Małgorzata IRI Jakubowska

Ustawienia Systemowe - Życie po traumie

IMG_0840_edited.jpg
bottom of page